رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






رئال مادرید

کاسیاس
آربلوا, راموس, په په, مارسلو
ژابی آلونسو, خدیرا
دی ماریا, ازیل, رونالدو
ایگواین
  ویارئال
 
دیه گو لوپس
زاپاتا, گونسالو, موساچیو, کاتالا
کانی, بورخا والرو, برونو, د گوسمان
روبن, روسی

 

رائول آلبیول که در تمرینات تیم ملی اسپانیا دچار شکستگی استخوان گونه شده بود، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت می تواند تیمش را همراهی کند. اما هنوز معلوم نیست مورینیو از او در دیدار فردا استفاده خواهد کرد یا خیر. اما نوری شاهین و ریکاردو کاروالیو هنوز به دوران آمادگی نرسیده اند و مطمئنا دیدار فردا شب را از دست خواهند داد.

سامی خدیرا احتمالا بار دیگر در کنار ژابی آلونسو در ترکیب اصلی قرار می گیرد وبا توجه به نمایش ناامید کننده کاکا مقابل مالاگا، احتمالا مسوت اوزیل در دیدار فردا شب به ترکیب اصلی برمی گردد. با توجه به گلزنی ایگواین در دیدار مقابل مالاگا، احتمال اینکه مورینیو بار دیگر او را به بنزما ترجیح بدهد، زیاد است.

در سمت مقابل، نیلمار همچنان مصدوم است و نمی تواند برای ویارئال به میدان برود. مارکوس سنا، مارکو روبن و خاوی کامونیاس در دیدار این هفته مقابل لوانته به ترکیب تیم برگشتند و می توانند در دیدار مقابل رئال نیز به میدان بروند.

آیا می دانستید؟

- در دیدار فصل گذشته دو تیم در سانتیاگو برنابئو، رئالی ها با هت تریک رونالدو توانستند زیر دریایی های زرد را 4-2 شکست دهند.

- ایکر کاسیاس در دیدار این هفته مقابل مالاگا به رکورد 428 بازی در لالیگا برای رئال رسید و در بازی فردا شب می تواند رکورد پاکو خنتو را بشکند.

- مجموع گل های کریس رونالدو و ایگواین در این فصل از گل های تیم ویارئال بیشتر است.

- ویارئال از 11 دیداری که در جام های مختلف این فصل انجام داده، تنها 2 پیروزی کسب کرده است.

- تنها چهار بازیکن در این فصل برای ویارئال گلزنی کرده اند در حالی که در تیم رئال 8 نفر نام خود به عنوان گلزن ثبت کرده اند.

- زیر دریایی های زرد در 8 دیدار این فصل لالیگا تنها 7 بار گلزنی کردند در حالی که شاگردان مورینیو 28 بار دروازه حریفان را گشودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 21:35 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید