رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید قبل از بازی سوپرکاپ، در گفتگو با بی بی سی رادیو 5، صحبتهای جالبی را برزبان آورد.

Jose Mourinho - Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید روز گذشته گفت و گوی ویژه ای که با بی بی سی رادیو 5 انجام داد، از دوران حضورش در دنیای فوتبال و زندگی شخصی اش صحبت کرد؛ صحبتهایی که به ما کمک می کند تا بیشتر با شخصیت آقای خاص فوتبال دنیا آشنا شویم.

متن این گفتگو را در اینجا مطالعه کنید:

ترجیح می دهید که شما را مربی تیم بنامیم یا مدیر داخلی؟

در برخورد من با بازیکنان، من را هر چیزی صدا می کنند. در پرتغال، مرا با همان عنوان سنتی میستر (به معنی آقا)، گوو ( مخفف کلمه گوورنر به معنی رئیس کل)، باس (به معنای رئیس) ، مربی و ژوزه می نامند.

 

خودتان کدام عنوان را بیشتر دوست دارید؟

من خودم گووو را انتخاب کردم؛ فکر می کنم که دامین داف، اولین کسی بود که من رو گووو نامید و چند هفته طول کشید تا بفهمم که این کلمه چه ابعاد وسیعی دارد. این چیزی است که برای همیشه می ماند. لمپارد و تری تا همین امروز من را باس « رئیس » می نامند. کتابی در مورد جان وودن، یکی از مهمترین مربیان تاریخ ورزش دانشگاهی آمریکا خواندم. او مربی بسکتبال دانشگاه یو.سی.ال. ای بود و یکی از نکاتی که دراین کتاب گفته بود که برای این مرد اهمیت زیادی داشت، انسانیت و روابط انسانی بود.

برد برایتان همه چیز است؟

برد همه چیز نیست. برای برد مهم این است که وجهه های فردی هم رعایت شود.

برای سرالکس فرگوسن احترام قائلید؟

قطعا. هیچ وقت اولین برخوردم با او را فراموش نمی کنم. در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، پورتو مقابل یونایتد به پیروزی رسید و درپایان بازی، فرگوسن به رختکن ما آمد و در را زد. گری نویل هم در کنار او بود. آنجا متوجه شدم که باید به تیمی که شایسته پیروزی است، احترام گذاشت و  از شادی آنها لذت برد. این همان چیزی است که فصل قبل در بازی ما با بایرن رخ داد. در پایان بازی، اوضاع برای من دراماتیک نبود. فرگوسن بهترین مربی در فوتبال بریتانیاست

روزی به چلسی بازخواهید گشت؟

من روزی به آنجایی می روم که مردمش واقعا من را دوست داشته باشند ولی باید باز هم این را تکرار کنم: من با رئال هستم و می خواهم اینجا بمانم. من قرارداد جدیدی دارم و در فکر جدایی از این تیم نیستم. روزی که کنار بروم، به این دلیل خواهد بود که دلم می خواهد بروم. ولی بله، دوست دارم تا روزی به لیگ برتر برگردم.

از اینکه در رقابتهای فصل گذشته لالیگا، با پشت سرگذاشتن بارسا، قهرمان شدید، احساس غرور می کنید؟

ما با9 امتیاز فاصله قهرمان شدیم. بارسا کار را با 91 امتیاز تمام کرد ولی ما 100 امتیاز کسب کردیم. تمام رکوردها را شکستیم.فوق العاده بود.

چگونه انگیزه هایتان را حفظ می کنید؟

باشگاه به من انگیزه می دهد. وقتی من به تیمی می رسم، پیراهن آن تیم را می بینم و حس می کنم که این اولین یا آخرین تیم من است. جوری هواداران را حس می کنند که انگار بخشی از وجود من هستند. فکر می کنم که ارتباط درونی با هواداران دارم. بلافاصله خودم مبدل به یکی از آنها می شوم و حس می کنم که افتخار بزرگی نصیب من شده تا بتوانم مستقیما برای باشگاه بجنگم وبرای خوشحال کردن همه تلاش کنم.

و رابطه ات با سران باشگاه هایی که در آنها کار می کردی، همیشه خوب بوده

من هیچ وقت با روسای باشگاه ها مشکلی نداشته ام. در چلسی دلم نمی خواست بمانم و اوضاع کاری را در مسیری قرار دادم که در نهایت همه ما به توافق رسیدیم که من آنجا نمانم بهتر است. الان هم با هم دوست هستیم و هیچ مشکلی میان من و آبراموویچ وجود ندارد.زمانی که مردم مرا می شناسند، درک می کنند که اگر کار کردن با من آسان است، به این خاطر است که من برای عزیزانم و افراد خودم می جنگم.برای بهبود شرایط بازیکنان و برای باشگاه و هواداران مبارزه می کنم. من خیلی زود تبدیل به طرفدار تیم می شوم

اخیرا قراردادتان را تا سال 2016 با رئال تمدید کردید. برنامه هایتان برای آینده چیست؟

ببینید؛ اولین چالش من آمدن به اینجا و موفقیت بود. در حقیقت توقف سلطه بارسا بود. ما به این خواسته رسیدیم و الان می توانم بگویم که کارم را انجام داده ام ولی نمی خواهم که فقط یک بار قهرمان شویم. می خواهم به قهرمانی ادامه دهیم؛ به خاطر نتایج کسب شده، رئال بهترین تیم قرن بیستم لقب گرفت و می خواهیم که بهترین تیم قرن بیست و یکم هم باشد.

تیم هایی هستند که در جریان یک مسابقه 80% مالکیت توپ و میدان را دارند.

ما 80 % مالکیت توپ را نداریم ولی چه کسی گفته که مالکیت بر توپ، بهترین سبک بازی است. قطعا ، این حرف و گفته من نیست.

روزی سرمربی تیم ملی پرتغال هم می شوید؟الان بعید می دانم. یک باشگاه در طول فصل 60 بازی برگزار می کند ولی یک تیم ملی در طول یک فصل 10 بازی دارد. این غرورآمیز است که سرمربی تیم ملی کشورت باشی.

 

[ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:3 ] [ یاسر شایان ]

سر ستاره پرتغالی بانداژ شد و کاسیاس در ناحیه جمجمه احساس درد می کرد

- در جریان دیدار دیشب دو تیم والنسیا و رئال مادرید که با تساوی 1-1 به پایان رسید، برخورد شدیدی میان اایکر کاسیاس و په په به وجود آمد. ایکر کاسیاس برای مهار توپ خوناس به هوا پرید و برخورد شدیدی با په په داشت و در پی این برخورد، هردوی آنها نقش بر زمین شدند.

البته بعد از این برخورد، هردویشان توانستند بازی را ادامه داده و تا پایان نیمه اول در زمین ماندند. په په با بانداژی برروی سرش در زمین بود و کاسیاس از ناحیه استخوان جمجمه احساس درد شدیدی داشت.

با اتمام نیمه اول بازی، په په برای احتیاط بیشتر از زمین خارج شد وبه دلیل سرگیجه هایی که داشت، دیشب را در بیمارستان گذراند ولی کاسیاس در دروازه رئال ماند.

 حالا نگرانی رئالی ها برسر این است که آیا په په قادر به حضور در بازی 5شنبه شب این تیم مقابل بارسلونا در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا خواهد بود یا خیر

 

[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:12 ] [ یاسر شایان ]

قهرمان فصل قبل لالیگا، فصل جدید را با تساوی آغاز کرد

Sergio Ramos - Real Madrid, Valencia CF
 

- رئال در اولین دیدار از فصل جدید لالیگا، شب گذشته میزبان والنسیا بود و در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 مقابل این تیم دست پیدا نکرد. در اینجا عکس های منتخب این دیدار را با هم مرور می کنیم:




بسیاری انتظار داشتند مانند فصل گذشته، کریم بنزما انتخاب اول مورینیو برای خط حمله باشد اما سرمربی رئال ترجیح داد در اولین دیدار فصل از ایگواین استفاده کند و این مهاجم آرژانتینی نیز خیلی زود جواب اعتماد مربی تیمش را داد و در دقیقه 10 گل اول بازی را به ثمر رساند





شادی بعد از گل ایگواین در کنار آربلوا؛ مطمئنا این گل می تواند در کفه ترازوی رقابت ایگواین- بنزما را به سود مهاجم آرژانتینی، سنگین کند


کریس رونالدو بعد از بازی های خوبی که در یورو به نمایش گذاشت، در اولین دیدار فصل لالیگا چندان پرفروغ نبود


اوزیل هم شب درخشانی را سپری نکرد


جدال دی ماریا و متئو؛ بازیکن آرژانتینی رئال 20 دقیقه پایانی را از روی نیمکت تماشا کرد


برخورد کاسیاس و په په رئالی ها را کاملا شوکه کرد؛ مدافع پرتغالی در بین دو نیمه تعویض شد و در صورتی که دچار مصدومیتی طولانی مدت شود، ضربه بزرگی برای رئالی ها خواهد بود


ناراحتی مورینیو از بازی تیمش در دیدار شب گذشته؛ البته هنوز هفته های زیادی باقی است و او می داند که نباید از همین حالا نگران از دست رفتن قهرمانی باشد
[ دو شنبه 30 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:10 ] [ یاسر شایان ]

مرجع خبري رئال مادريد : چهره واقعی لیونل مسی ، بازیکنی که توسط کاتالان ها به عنوان فردی دارای ارزشهای انسانی و تواضع شناخته می شود که احتمالا حتی بی اجازه مادرش توی کوچه هم نمی رود ، توسط مطبوعات سوئد شکار شد . در حالی که کاتالان ها در تلاش هستند که او را فردی مبادی آداب جلوه دهند ، اما حقیقت چیز دیگری است . این بار نوبت روزنامه سوئدی آفتونبالدت بود که تصاویری از بازیکن آرژانتینی در حالتی که مست الکل بود ، ارائه کند ، در حالی که توسط هم تیمی هایش از یک نایت کلاب در گوتنبرک بیرون برده می شد .

http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Aug_11/messi_borracho.jpg

پس از بازی دوستانه با یونایتد ، ویلانوا به بازیکنانش استراحت داد تا هر کاری که می خواهند انجام دهند . بازیکنانی نظیر والدس ، پینتو ، آلبا ، پویول ، بوسکتز ، ژآوی ، مسی و پدرو از این فرصت استفاده کردند تا به یک نایت کلاب در سوئد بروند . با این که بارسایی ها سعی می کردند که عکسی از این مسی لو نرود اما به نظر می رسد که اسطوره بارسا که انگار از باردار بودن دوست دخترش به ستوه آمده ، نتوانسته جلوی خود را در مقابل الکل بگیرد و کاملا مست لایعقل به نظر می رسید . 
با این که بارسایی ها سعی کردند از دوربین ها دور باشند اما تصاویر مشخص هستند . مسی به زور روی پای خودش ایستاده و به خاطر مست بودن ، حالتش عوض شده است .
روزنامه اسپورت کاتالونیا از این اتفاق ، تصاویری منتظر نکرده و فقط تیتر " بعد از ظهر آرام " را انتخاب کرده است . ال موندو هم تیتر زده است :" استراحت بازیکنان بارسلونا . "

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 23:9 ] [ یاسر شایان ]

کاکا حاضر به کاهش دستمزد شده است اما مادرید حاضر به از دست دادن او بدون هیچ هزینه ای نیست...

By Ghazal Ziari

Kakà - Real Madrid
 

-گزارش های منتشره در رسانه های خبری حکایت از آن دارد که کاکا برای بازگشت به میلان حاضر شده تا از دستمزدش بکاهد؛ اما رئال مادرید حاضر به پذیرش درخواست میلان با شرایط موجود نیست.

فلورنتینو پرس،مالک باشگاه رئال مادرید ،هفته گذشته و در زمان دیدار دوستانه دو تیم ،ملاقاتی را با آدریانو گالیانی پیرامون بررسی شرایط بازگشت کاکا را داشته اند که ظاهرا سران مادرید حاضر به دادن این بازیکن به صورت رایگان و قرضی نیستند ؛این درحالی است که سران میلان حاضرند تا نیمی از دستمزد او را پرداخت کنند.

به نقل از ac-milan.ir-نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران,گالیانی پس از دیدار تیمش برابر رئال و تقبل یک شکست سنگین مقابل حریف مادریدی، به رسانه ها اعلام کرد که بازگرداندن شماره 22 تقریبا غیر ممکن است ؛ چرا که دستمزد و قیمت او بسیار بالاست اما حال گاتزتادلوسپورت در گزارشی مدعی شد کاکا حاضر به کاهش دستمزد خود شده است.

با تمام این تفاسیر به نظر می رسد سران مادرید به هیچ وجه حاضر نخواهند شد این بازیکن را بدون دریافت هزینه ای از دست بدهند.

 

[ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:50 ] [ یاسر شایان ]

مربی پرتغالی از شیوه رفتاری رسانه ها با خدیرا راضی نیست

Jose Mourinho - Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی رئال مادرید در صحبتهایی به دفاع از سامی خدیرا برخاسته و اعلام کرده که او بهترین بازیکن دنیا در پست اختصاصی است .

این ستاره آلمانی در سال 2010 و بعد از به نمایش گذاشتن عملکردی موفق در جام جهانی آفریقای جنوبی به سانتیاگو برنابئو آمد و بلافاصله مبدل به یکی از بازیکنان مهم رئال گردید و زوج ارزشمندی را در کنار ژابی آلونسو تشکیل داد.

حالا مورینیو به دفاع از سامی خدیرا و فابیو کوئنترائو که به شدت مورد بی مهری رسانه هاقرار می گیرند برخاسته وبه اسپاکس گفته:« نمی توانم درک کنم که چرا در اسپانیا دائما از خدیرا و کوئنترائو انتقاد می شود. این به آن دلیل است که رسانه ها همیشه به دنبال آن هستند تا مسائل منفی را بنویسند. من درحال حاضر بازیکنی بهتر از سامی خدیرا در این پست  نمی شناسم.»

 

مورینیو به علاوه درمورد شرایط کاکا و بازگشت احتمالی او به میلان  هم صحبت کرد و به رکورد گفت:« او یک بازیکن حرفه ای است ولی زمانی که ایده هایت روشن نیست، این به درد تو نمی خورد اگر کاکا تصمیم بگیرد که بماند، مثل سال گذشته به ما کمک خواهد کرد ( در زمانی که آنخل دی ماریا و مسعوت اوزیل مصدوم بودند)، او بازیکن شماره 10 ما بود.ولی اگر او تصمیم به رفتن بگیرد، ما به تصمیم او احترام خواهیم گذاشت.»

این درحالی است که روزنامه مارکا اخیرا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که مورینیو سال گذشته احتمال انتقال  سانتیاگو کاسورلا از ویارئال به رئال را رد کرد که در نهایت این ستاره اسپانیایی به مالاگا پیوست.

دراین گزارش به علاوه به این اشاره شده که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال به مورینیو پیشنهاد کرد تا این ستاره را خریداری کنند ولی قیمت کاسورلا به نظر مورینیو بیش از حد گران بود.

این ستاره اسپانیایی با قراردادی 21 میلیون یورویی به مالاگا پیوست و به این تیم کمک کرد تا مجوز حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. البته حالا رسانه های خبری از احتمال انتقال این ستاره اسپانیایی به آرسنال، در پی مشکلات مالی مالاگا خبر می دهند.

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ یاسر شایان ]

بهترین فوتبالیست اروپا در سال 1991 می‌گوید رونالدو فصلی بهتر از مسی پشت سر گذاشته.

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

 – ژان پیر پاپن گفته کریستیانو رونالدو باید برنده توپ طلای فیفا شود.

رونالدو و لیونل مسی در سال‌های گذشته رقابت سختی برای عناوین داشته‌اند و البته مسی در هر سه دوره قبلی توپ طلا را برده است.

مسی همچنان بخت اصلی فتح توپ طلا است اما پاپن، مهاجم سابق المپیک مارسی و بایرن مونیخ گفته موفقیت رونالدو با رئال مادرید به این معناست که او باید این بار برنده شود: «کریستیانو رونالدو در فصل گذشته موفق‌تر از مسی بوده. به نظرم او برنده توپ طلا می‌شود.»

پاپن در 54 بازی ملی برای فرانسه 30 گل زد. او برای میلان و بوردو هم بازی کرد.

 

[ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:10 ] [ یاسر شایان ]

مورینیو از این به بعد می تواند باحضور تمام شاگردانش تیم را تمرین دهد

 – اولین جلسه تمرینی رئال مادرید در لس آنجلس، با حضور تمام 25 بازیکنی که مورینیو نامشان را در لیست این سفر قرار داده برگزار شد.

در این جلسه تمرینی، تمرینات فیزیکی و پابه توپ انجام شد و فلورنتینو پرس رئیس باشگاه و خوسه آنخل سانچس و میگل پاردسا، مدیران باشگاه حضور داشتند.

بعد از صحبتهای مورینیو در اول جلسه تمرینی، حرکات کششی و تمرینات تقویت عضلانی انجام شد.

گونسالو ایگواین، انخل دی ماریا، لاسانا دیارا، گرانرو، واران و کایه خون در کنار مربی بدنساز تیم به تمرین پرداختندو 16 بازیکن دیگر تیم هم زیر نظر مورینیو جلسه تمرینی شان را برگزار کرده و در 4 گروه 4 نفره، در زمین هایی با ابعاد کوچک، بازیهایی را برگزار کردند.

کاسیاس، آدان و خسوس هم در کنار سیلوینو لورو، مربی دروازه بانان رئال تمرین کردند.

 

[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:57 ] [ یاسر شایان ]

دروازه بان رئال مادرید در صحبتهایی اعلام کرده که تمام بازیکننان رئال باید دست به دست هم دهند تا کاکا در برنابئو احساس راحتی بیشتری داشته باشد

 
Kakà - Real Madrid
 

- ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال مادرید در صحبتهایی از هم تیمی هایش خواست تا دست به دست هم دهند تا با کمک رسانی به کاکا، او را از این شرایط سخت رها کنند.

این درحالی است که این روزها صحبتهای متعددی درمورد احتمال جدا شدن کاکا از رئال و بازگشتش به میلان به گوش می رسد. چرا که دارنده توپ طلای چند سال پیش هیچ وقت نتوانست در رئال چندان خوش بدرخشد و الان نیمکت نشین تیم مادریدی است.

دراین میان ایکر کاسیاس، دروازه بان رئال معتقداست که تک تک شاگردان مورینیو باید مسئولیت کمک رسانی به کاکا را به دوش بکشند تا هم تیمی برزیلی شان در این تیم احساس راحتی کند.

کاسیاس در کنفرانسی خبری گفت:« ما باید به کاکا کمک کنیم. ما باید به یاری او بشتابیم؛ خود او باید حس کند که ما هم تیمی اش هستیم و او نیز هم تیمی ماست. کاکا بازیکن خیلی مهمی است ودر این سطح بالا بازی می کند.»

دروازه بان 31 ساله رئال ادامه داد:« شاید او روزهایی را پشت سرمی گذارد که زیاد احساس راحتی نمی کند. از نظر ما، او یکی از بازیکنان تیم ماست. هرتصمیمی که مربی تیم یا سران باشگاه بگیرند؛ کاکا هنوز بازیکن مهمی برای ماست. ما به عنوان هم تیمی  و به عنوان یک بازیکن حرفه ای به او این را گفته ایم که او بازیکن مهمی برای همه ماست و برایش بهترین ها را آرزو می کنم.»

[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:56 ] [ یاسر شایان ]

ستاره های رئال مادرید مسابقه شنایی را ترتیب دادند که راموس برنده آن بود

 
World Cup 2010 - Spain v Portugal,Fabio Coentrao and Sergio Ramos  (Getty Images)
- بازیکنان رئال مادرید در اردوی لس آنجلس هستند  و اولین تمریناتشان ر ا در کنار هم برگزار می کنند. آنها با دقت تمام بازیهای المپیک را زیر نظر دارند و حتی برخی از رئالی ها خودشان را با قهرمانان لندن مقایسه می کنند. سرخیو راموس عکسی را در صفحه تویئترش قرار داده که مربوط به مسابقه شنای او و فابیو کوئنترائو است که راموس برنده این مسابقه بوده.
در توضیح این عکس می خوانیم: مسافت 25 متری، آزاد و رقابت با فابیو. باید بگویم که او اصلا در سطح من نبود.
[ دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, ] [ 14:56 ] [ یاسر شایان ]

آقای خاص که از لقب "نازی پرتغالی" به شدت برافروخته شده است قصد دارد تا با شکایت از کارلوس بویرو بار دیگر جنجالی تازه به راه اندازد.

Jose Mourinho, Real Madrid
 
-مورینیو تصمیم گرفت که اقدامی قانونی از طریق وکلایش علیه کارلوس بویرو ، ستون نویس ال پایس صورت دهد . این خبرنگار ، مربی رئال را " نازی پرتغالی " خوانده بود . مربی پرتغالی که از دست این توهین ها خسته شده بود ، تصمیم به واکنش گرفت . مربی پرتغالی بالاخره از دست ضدیت های ال پایس با رئال به ستوه آمده و تصمیم گرفت که واکنشی داشته باشد . مورینیو در ابتدا سعی کرد که آرام باشد اما بالاخره صبرش لبریز شد و واکنش نشان داد .
[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 22:36 ] [ یاسر شایان ]

آقای خاص شخصا درمورد مصدومان و بازیکنان آماده تیمش تصمیم گیری کرده و رسما اعلام می کند که آیا روی بازیکنان حساب باز خواهد کرد یا نه

Jose Mourinho, Real Madrid
 

- ژوزه مورینیو، دائما در حال افزایش قدرتش در باشگاه رئال مادرید یاست . آقای خاص حالا این قدرت را دارد که اگر بازیکنی تنبلی بکند و ضعیف کار کند، مورینیو تلفن را برمی دارد و شماره او را می گیرد و نظرش را به او منتقل می کند. آقای خاص حالا یک رئیس با قدرت مطلقه است که نبض کار را در دست گرفته. اگر او تو را نخواهد، خیلی شفاف و روشن به تو می گوید. این کاری است که انجام خواهد داد و این روند را تغییر نخواهد داد. این اتفاقی است که بیشتر تحسین ها را برای آقای خاص به همراه داشته تا انتقادات. چرا که فوتبالیست ها همواره از صداقت مورینیو متشکرند .

 

چرا که این صداقت را به نیمکت نشینی در طول یک فصل ترجیح می دهند.

این قانون مورینیو است. او درمورد بازیکنان آماده یا مصدوم تیمش تصمیم گیری می کند وو نظرش را شفاف و مستقیم به بازیکنان اعلام می کند. نه واسطه ای به کار می گیرد و نه حرفش را پنهان می کند.

مورینیو هیچ واهمهه ای ندارد. او زمانی که تصمیم به جدایی بازیکنی بگیرد، رک و راست این را اعلام می کند .

زمانی که بازار نقل و انتقالات هم بسته شده و رقابتها برای رئال شروع شود، تیم مورینیوفبرای او تیمی مقدس و یک خانواده متحد خواهد بود.. به عنوان مثال لاسانادیارا فصل گذشته حتی با رئالی ها به تور تابستانی نرفت، چون می خواست از رئال جدا شود ولی در نهایت در رئال ماند ویکی دیگر از این بازیکنان تیم بود.

مورینیو در طول عمر مربیگری اش با تمام شاگردانش شفاف و روراست بوده

[ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:0 ] [ یاسر شایان ]

.محل اقامت رئالی در والدبباس، در روز 12 آگوست آماده تحویل خواهد بود

Camiseta Real Madrid 2012-13
 
- سران باشگاه رئال مادرید این روزها تمام تمرکز خود را برروی این قرار داده اند که کمپ محل اقامت شهرک ورزشی والدبباس در زودترین زمان ممکن آماده شود. این درحالی است که طبق گزارشهای منتشره، این کمپ در تاریخ 12 آگوست تکمیل و آماده خواهد بود، تاریخی که کاروان رئال در آن روز، آمریکا را ترک و به اسپانیا بازخواهد گشت. البته با بازدید از  روند پیشروی کارها و ساخت و ساز هتل بنا شده در شهرک ورزشی والدبباس مادرید که محل برگزاری اردوهای رئالی هاست، این طور به نظر می رسد که این ساخت این مجموعه به پایان رسیده و قطعا تا روز 12 آگوست نهایی خواهد شد.
در صورتی که این هتل در تاریخ مقرر به اتمام و بهره برداری برسد، بازیکنان مورینیو می توانند برای آماده سازی خود در استانه دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا که در روز 23 آگوست برگزار می شود، در این هتل لوکس مجلل مستقر شوند. اتاق های هتل کاملا آماده است. تجهیزات این اتاقها به صورت آماده از خیخون خریداری شده و سران رئال مادرید تنها باید این تجهیزات را در داخل اتاق ها قرار دهند. یکی از نکات جالبی که در اتاقهای بازیکنان مادریدی دیده می شود، یک آینه بزرگ است که تنها با فشار دادن یک دکمه، مبدل به تلویزیون می شود.
این هتل لوکس که در کمپ تمرینی رئالی ها در شهرک والدبباس مادرید و برای اردوهای کهکشانی ها بنا شده، شامل 60 اتاق تک نفره است که برای تیم اصلی مادریدی تدارک دیده شده. در داخل تک تک این اتاقها تختی قرار داده می شود که عرض آن هنوز قطعی نشده ولی طولش 2 متری خواهد بود. هر اتاق، یک دفتر کاری کوچک (یک میز کار شیک) ، یک سرویس بهداشتی و یک هال خیلی راحت خواهد داشت. علاوه بر بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال، پزشکان، فیزیوتراپ ها و مسئولان روابط عمومی رئال هم در اردوهای این تیم در این هتل مستقر خواهند شد.
ساخت این مجموعه اقامتی ،ارزان تر از مبلغ پیش بینی شده آب خورد. چرا که پیش از این، برآوردهای به عمل آمده حکایت از آن داشت که 22 میلیون یورو برای ساخت این مجموعه نیاز است ولی در نهایت ، این هتل لوکس با 17 میلیون یورو در بنایی به مساحت 7 هزار متر مربع ساخته شد.اتاق های این هتل در دو طبقه قرار دارند و علاوه بر اتاق ها، این هتل به یک رستوران بزرگ، سالنهای ورزشی تکنیکی و سالنهای استراحت مجهز است.
[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:9 ] [ یاسر شایان ]

روز گذشته ژوزه مورینیو و خوسه آنخل سانچس دربرنابئو با هم دیدار کردند

Kaka, Real Madrid
 

- دیروز، روز سرنوشت سازی برای کاکا در برنابئو بود. او قرار بود تا با مورینیو دیدار کرده و درمورد شرایطش در آستانه فصل جدید جویا شود و درنهایت از دهان مربی تیم مادریدی شنید که در ترکیب اصلی تیم جایی برای او وجود ندارد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا کاکا، همراه با خوسه آنخل سانچس و مورینیو برسرمیز مذاکره نشست. ساعت 12 مورینیو به دفتر رئال رسید  و در ساعت 13 بود که کاکا، همراه با پدرش درحالی که رانندگی می کرد وارد باشگاه شد و تنها 45 دقیقه بعد  باشگاه را ترک کرد. جلسه امسال ستاره برزیلی با اقای خاص، کاملا متفاوت با جلسه سال قبل بود. پارسال درهمین موقع مورینیو به کاکا گفته بود که روی او حساب باز خواهد کرد ولی گویا امسال ، جواب آقای خاص به سوال کاکا این بوده:« امسال بازیکن ذخیره ای؛ اگر می خواهی به دنبال تیم جدیدی برای خودت باش.» و بدین ترتیب کاکا را به جدایی از رئال ترغیب کرده.
 البته سران رئال خیلی روشن و صریح اعلام کرده اند که به کاکا اجازه نمی دهند تا با قراردادی کمتر از 25 میلیون یورو از این تیم جدا شود وترجیح می دهند که او هر چه سریعتر از تیمشان جدا شود. کاکا برای برگزاری دیدار دوستانه با کهکشانی ها به اوویدو سفر کرده و روز جمعه هم با کاروان تیم به لیسبون می رود و درتور آمریکا هم حضور خواهد داشت؛ هرچند که ترجیحا باید هرچه زودتر از تیم جدا شود.

 

رئال درتابستان سال 2009 با پرداخت 67 میلیون یورو کاکا را به خدمت گرفت. او سالانه دستمزدی معادل 9 میلیون یورو دارد و سه سال دیگر از قراردادش با این تیم باقی است.هرچند که او هیچ وقت نتوانست دراین تیم یک ستاره باشد و هیچ وقت کاکای میلان را در رئال ندیدیم.

الان هم دستمزد سالانه 9 میلیون یورویی او، کار را برای جدایی از این تیم سخت خواهد کرد و همه چیز بستگی به شرایط مودریچ دارد. از یک سو پاری سن ژرمن که در چند ماه اخیر برای جذب کاکا ابراز تمایل کرده بود، بعید است که با خریدهای جنجالی اش و پس از جذب ایبرا و سیلوا، به دنبال کاکا باشد. سران میلان هم اعلام کرده اند که پول کافی برای خرید او را ندارند و چین مقصد ایده آلی برای کاکا نیست. برزیل شاید بهترین گزینه پیش روی او باشد

باید صبر کنیم  و ببینیم که اوضاع چطور خواهد شد.

[ سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:, ] [ 13:8 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید