رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گودای که در دوران مدیریت لاپورتا در باشگاه بارسا، یکی از مدیران تیم کاتالان بود، به شدت نحوه شادی مورینیو را مورد انتقاد قرار داده

Ronaldo, Real Madrid Vs Manchester city
 
سایت گل-دیدار رئال مادرید در دور اول رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و در دیداری تماشایی توانست به لطف گل دقیقه نود رونالدو به برد دلچسبی دست بیابد. البته این دیدار، خالی از حاشیه نبود و اتقافات متعددی در جریان و قبل و بعد از بازی رخ داد که شاید کمتر کسی از تماشاگران از برخی از آنها مطلع شده باشد:
نیمکت نشینی سرخیو راموس
قبل از آغاز بازی همه بیصبرانه درانتظار بودند تا ببینند که آقای خاص چه کسانی را روانه میدان می کند. خبر تعجب آور و سورپرایز کننده این بود که سرخیو راموس، درترکیب اصلی جایی نداشت و بازی را از روی نیمکت دنبال کرد. حضور مایکل اسین در ترکیب اصلی رئال هم نکته جالب توجه دیگری از تصمیمات عجیب آقای خاص بود.
اشتباه یوفا در اعلام نام تیم اصلی
یک ساعت قبل از آغاز دیدار بود که سایت یوفا دات کام، ترکیب دو تیم رااعلام کرد و در ترکیب منتشره در این وب سایت، رافائل واران، کوئنترائو و اسین را در ترکیب اصلی قرار داده بود؛ همین ترکیب اصلی، باعث جنجال وبحث فراوانی میان کاربران سایت شد.
 دقایقی بعد آنها این لیست 11 نفره را تغییر دادند و نام سرخیو راموس و مودریچ را به جای واران و اسین در ترکیب اصلی گذاشتندو همه چیز به حالت عادی بازگشت ؛  شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که مورینیو مدافع اسپانیایی اش را روی نیمکت بگذارد.
داستان ادامه داشت و وب سایت رسمی یوفا مجددا ترکیب اصلی رئال را دستکاری کرد و بار دیگر نام واران و اسین را در ترکیب اصلی قرار داد. همین موضوع در اعلام لیست 11 نفره سیتی از سوی یوفا نیز اتفاق افتاد و بارها جای ناستاسیچ و لسکات و بالوتلی با خاوی گارسیا عوض می شد.
اخراج خواننده اوآسیس از برنابئو
لیام گالاگر، خواننده سرشناس گروه اواسیس، که یکی از هواداران سرسخت باشگاه  منچسترسیتی هم هست و برای تشویق این تیم به مادرید و ورزشگاه برنابئو آمده بود، از سوی مسئولان امنیتی ورزشگاه، به بیرون از استادیوم برده شد. او درجریان برگزاری مسابقه رفتار بی ادبانه ای داشت که باعث شد او از ورزشگاه اخراج شود.
با اتمام بازی هم در شبکه های اجتماعی، پر از انتقادات از گالاگر شد. کارلوس سوارس، بازیکن تیم بسکتبال رئال مادرید ، رفتارهای این خواننده انگلیسی را شرم آور خواند.
 آلفونس گودای: شادی بیمار روانی، تاسف آور است
آلفونس گودای، یکی از روسای سابق باشگاه بارسلونا در پایان دیدار رئال مادرید مقابل منچسترسیتی، جملاتی جنجالی را در صفحه توئیترش درمورد شادی پس از موفقیت رئال در بازی سه شنبه شب نوشت. گودای که در دوران مدیریت لاپورتا در باشگاه بارسا، یکی از مدیران تیم کاتالان بود، به شدت نحوه شادی مورینیو را مورد انتقاد قرار داده و نوشته:« بیمار روانی به نحوی گلهای تیمش را جشن می گیرد که انگار یک بازیکن است.او به دنبال جبران کردن ناکامی روزهای بد حضورش به عنوان بازیکن دنیای فوتبال است.»
قبل از آن هم نایب رئیس باشگاه بارسلونا در صفحه توئیترش نوشته بود:«رئال شانس آورد. در 5 دقیقه پایانی بازی، تیم تحت نظر بیمار روانی ، توانست به 3 امتیاز برسد. چه حیف....اینها بیخود هستند.ولی..»
[ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, ] [ 15:33 ] [ یاسر شایان ]

ستاره خط میانی رئال آماده است تا نقشی کلیدی در این فصل بر دوش بگیرد

Germany: Mesut Ozil
Bongarts

سایت گل- مسعوت اوزیل، ستاره خط میانی باشگاه رئال مادرید معتقد است که می تواند یکی از مهره های سرنوشت ساز در موفقیت این فصل رئال باشد.

این بازیساز آلمانی می خواهد تا عنان هدایت رئال را در دست بگیرد. این درحالی است که کریستیانو رونالدو این روزها در اوج آمادگی است و با خریداری لوکا مودریچ دربازار تابستانی و انتقال او به برنابئو، رقابت برای اوزیل سخت تر از همیشه شده است.

اوزیل که در جریان دیدار تیم ملی آلمان مقابل جزایر فارو، در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا، دو گل به ثمر رسانده ، در صحبت هایی گفت:« مهمترین نکته برد تیم ما مقابل جزایر فارو بود ولی من برای دو گلی که به ثمر رساندم واقعا خوشحالم. از اینکه در زمین حضور داشتم لذت بردم و چنین بازی ای برای من خوب است تا بتوانم اعتماد به نفسم را افزایش دهم.»

ستاره ترک تبار رئال ادامه داد:« فوتبال امسال، تازه شروع شده ولی من حس خوبی دارم و فکر می کنم که می توانم به رشد و پیشرفت ادامه دهم؛ رئال هم فصلی طولانی را پیش رو دارد و من می خواهم نقش مهمی در موفقیت های این فصل تیمم داشته باشم.»

[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:8 ] [ یاسر شایان ]

ستاره المانی رئال مادرید در مورد رفتار عجیب کریس رونالدو در هفته گذشته و ابراز ناراحتی اش صحبت کرده است

Sami Khedira, Cristiano Ronaldo - Real Madrid v Granada
 

- سامی خدیرا، ستاره آلمانی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی راجع به ابراز ناراحتی علنی رونالدو در جریان بازی هفته گذشته رئال مقابل گرانادا اظهارنظر کرده و به این نکته اشاره کرده که شاید رونالدو فقط می خواسته که هواداران در جریان قرار بگیرند.

رونالدو هفته گذشته دو گل از سه گل رئال در بازی با گرانادا که با برد 0-3 رئال همراه بود را به ثمر رساند ولی این گلزنی ها را جشن نگرفت و در پایان بازی اعلام کرد که ناراحت است و سران باشگاه از ناراحتی او خبر دارند.

خدیرا که درجریان دیدار جمعه شب تیم ملی آلمان مقابل جزایر فارو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 رای 90 دقیقه بازی کرد، درباره این بازی به کیکر گفت:« اگر بگوئیم که از این برد راضی هستیم، خیلی خودپسندی است. و صحبت کردن در مورد رقابت های جام جهانی 2014 کار اشتباهی است. ما بازی های سرنوشت سازی را پیش روداریم و باید به تلاش بپردازیم تا از ناکامی در بازی های پیش رو جلوگیری کنیم.»

 

سامی خدیرا در رئال شرایط خوبی دارد. رئال دربازار تابستانی، لوکا مودریچ را به خدمت گرفته و البته خدیرا معتقد است که از حمایت مربی تیمش برخوردار است:« اگر مورینیو نظر خوبی نسبت به من نداشت، الان سومین حال حضورم در رئال را پشت سرنمی گذاشتم. می خواهم نشان دهم که بازیکنی هستم که می توانند رویم حساب باز کنند.»

او درمورد دلخوری رونالدو وابراز نظر و ناراحتی اش به صورت عمومی گفت:« شاید او می خواسته هواداران نیز در جریان باشند.»

[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:7 ] [ یاسر شایان ]

 


مرجع خبري رئال مادريد : رئال در هفته ششم لالیگا باید به مصاف دپورتیوو لاکرونیا برود . این بازی در روز یکشنبه ، نهم مهرماه ساعت 22:20 برگزار خواهد شد . این اولین تقابل رئال با دپورتیوو پس از بازگشت گالیشایی ها به لالیگاست .
مورینیو باید آماده محک با تیم خوزه لوئیز اولترا شود و تقابل مجدد ریکی ، آیوزه ، آرانزوبیا یا والرون با رئال جالب خواهد بود .

[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:3 ] [ یاسر شایان ]

بی معنی ترین کلمه برای این جدال تمام ناشدنی پیش بینی است. پس بجای آنکه خودتان را بیهوده خسته کنید، ابتدا مهیای لذت بردن از این نبرد جانانه و سپس کری خوانی های الکلاسیکوی بعدی شوید

Pelean los jugadores del Barcelona y Real Madrid en el Clásico de la Champions jugado en el Bernabéu
 

- قصّه ی ال دربی تکرار می شود. بی آنکه تکراری شود. این بار بدون کلاسیک بازی به نام پپ! ولی قضیه برای 23 آگوست، متفاوت تر از قبل است.

یک سال پس از فنّ استادِ آقای خاص، او در برابر تیتو باید جدال مستقیم داشته باشد. بدون اغراق پای رو کم کنی و آبرو هم در میان است. ژوزه نمی خواهد نام تیتو را یاد بگیرد، نمی خوا هد. او حالا دیگر به عنوان یک بازنده پای به نوکمپ نمی گذارد. مو، فاتح آخرین الکلاسیکو و برنده فعلی لیگاست. سر بلند و مغرور. همان چیزی که واقعاً هست و دلش می خواهد باشد. و به یقین نمی خواهد این حس پیروزمندانه اش را به این زودی ها از دست دهد. نمی خوا هد. او اینگونست. لجباز و موفق.

 

تیتو اما کمی داستانش فرق دارد. او نه ستاره بوده و نه کاریزمایی دارد. دیگر یک دستیار هم نیست. حالا او اصلی ترین حریف اسپانیایی مورینیو است. تازه آغاز کرده ولی دلش می خواهد از همین الان نامش را در حافظه این پرتغالی جنجالی برای همیشه ثبت کند: پیتو نه آقای یگانه، من تیتو ام، تیتو.

انگار نه انگار که هر فصل چندتایی از این نمایش بزرگ اکران می شود. هنوز هم بی تابانه مشتاق تماشای این جنگیم. مثل اولین تجربه مان، با تمام وجود. با شوق و هیجانی وصف ناشدنی. نمی شود طرفدار فوتبال باشی اما در نبرد پادشاهی اسپانیا و جدایی طلبان کاتالان خنثی باشی! بخواهی، نخواهی، یا سفیدی یا آبی اناری. جنگ، جنگ است. هیچ کاریش هم نمی شود کرد.

یک بار دیگر نبرد تن به تن کلاسیک در راه است. حواشی تا دلتان بخواهد اطراف این بازی به چشم می آید. بازگشت نفرت انگیز آقای خاص به بندر بارسلون برای کولزی ها، ریشخندهای کشنده او به عنوان آخرین فاتح ال دربی، دلهره ی از دست دادن ابهت برتری برابر رئال بدون گواردیولا و ترس قوها از آغازی مشابه پپ توسط ویلانووا.

آماده ی هر اتفاقی باشید. این ال کلاسیکوست. یک الکلاسیکوی دیگر. دیگر. یعنی گذشته را فراموش کنید. جنگ ستارگان بی بدلکار اجرا می شود. همه ی شخصیت ها اصلیند، بدون جلوه های ویژه. واقعی واقعی. پیش بینیتان را برای خود نگه دارید. بی معنی ترین کلمه برای این جدال تمام ناشدنی پیش بینی است. پس بجای آنکه خودتان را بیهوده خسته کنید، ابتدا مهیای لذت بردن از این نبرد جانانه و سپس کری خوانی های الکلاسیکوی بعدی شوید! بله. آماده باشید و آماده بمانید. این قصّه، سر دراز دارد. این تازه اول کار است. هنوز فصل تازه از سر گرفته شده و ماه ها و جام ها در انتظارند. این داستان همچنان ادامه دارد.

 

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:56 ] [ یاسر شایان ]

این ملی پوش پرتغالی در دیدار این هفته رئال مقابل والنسیا به دلیل برخورد با کاسیاس از ناحیه سر دچار آسب دیدگی شد و یکشنبه شب را در بیمارستان سپری کرد.

Pepe, Real Madrid
 

- په په، مدافع رئال، به هواداران تیمش اطمینان داد که خیلی زود به آمادگی مطلوب خواهد رسید و از آنها به خاطر نگرانی شان در مورد مصدومیتش تشکر کرد.

این ملی پوش پرتغالی در دیدار این هفته رئال مقابل والنسیا به دلیل برخورد با کاسیاس از ناحیه سر دچار آسب دیدگی شد و یکشنبه شب را در بیمارستان سپری کرد.

علی رغم این که معاینات انجام شده نشان داد که هیچ مشکلی برای په په به وجود نیامده، اما پزشک باشگاه رئال اعلام کرد این بازیکن در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسا بازی نخواهد کرد.

با این وجود این مدافع تنومند از همه کسانی که از او حمایت کردند، تشکر کرد:" من از همه کسانی که در این چند روز از من حمایت کردند، تشکر می کنم.

واقعا تحت تاثیر حمایت هایی قرار گرفتن که از یکشنبه شب از من شده است؛ به ویژه از سوی هواداران رئال.

خیلی زود به بهترین شرایط برمی گردم تا با پیراهن رئال برای رسیدن به موفقیت مبارزه کنم. همچنین می خواهم تشکر ویژه داشته باشم از تیم پزشکی باشگاه که در تمام لحظات در کنار من بودند.

از همه همکارانم از باشگاه های دیگر که سلامتی من برای شان مهم بود، تشکر می کنم. من هیچ کدام از این ها را فراموش نمی کنم."

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:54 ] [ یاسر شایان ]

البته باشگاه اسپانیایی اعلام کرده که این کار یک هکر بوده است!

Modric
realmadrid.com

 – لوکا مودریچ هنوز به رئال مادرید نپیوسته، اما در وب‌سایت رسمی باشگاه صفحه‌ای مخصوص او ایجاد شد و مشخصاتش در آن قرار گرفت. باشگاه رئال مادرید البته اعلام کرده این کار آنها نیست و یک هکر پروفایل مودریچ را در وب‌سایت باشگاه ساخته است! آنها سپس این صفحه را که تصویر آن را می‌بینید حذف کردند.

 

[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:53 ] [ یاسر شایان ]

برخورد شدیدی که در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا میان کاسیاس و په په رخ داد، باعث شد تا ستاره پرتغالی برای لحظاتی حافظه اش را از دست بدهد

Kepler Pepe - Real Madrid
 
- روزنامه مارکا، امروز تصویری از په په با سری بانداژ شده را روی جلد برد و به این نکته اشاره کرده که بعد از برخوردی که در جریان دیدار رئال مادرید و والنسیا میان په په و کاسیاس به وجود آمد، مشکلی برای ستاره پرتغالی رئال ایجاد شده که در بین دو نیمه مورینیو تصمیم به تعویض او گرفت.
در بین دو نیمه بازی این بازی که از هفته اول رقابتهای لالیگا برگزار می شد، په په برای لحظاتی در رختکن حافظه اش را از دست داد و نمی دانست که چه کسی است و کجاست و در پاسخ به سوالی که اسمش چیست می گفت:« من پابلو هستم..من اینجا چه کار می کنم؟»
همین موضوع باعث شد تا مورینیو او را از زمین بیرون کشیده و په په آن شب را در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سپری کند
اما خوشبختانه خطر یا مشکل خاصی سلامت او را تهدید نمی کند .
په په از بیمارستان مرخص شده و برای احتیاط بیشتر، مورینیو برای بازی 5شنبه شب در دور رفت سوپرکاپ اسپانیا به این مدافع باتجربه استراحت خواهد داد


[ چهار شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, ] [ 10:53 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید