رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دروازه بان رئال معتقد است که دیگران باید ارزش کار او را ارزیابی کنند

Cristiano Ronaldo and Iker Casillas - Real Madrid vs. Barcelona

- ایکر کاسیاس دروازه بان رئال، به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا می تواند برای انتخاب برنده توپ طلای امسال در رای گیری شرکت کند. او در صحبت هایی با مجله فرانس فوتبال به این نکته اشاره کرده که حتی اگر می شد که به خودش رای بدهد هم به خاطر رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای این کار را نمی کرده.

کاسیاس دراین باره به فرانس فوتبال گفت:« راستش را بخواهید، من نمی توانم به خودم رای بدهم. ترجیح می دهم که ارزش کار و تلاشهای من توسط دیگران ارزیابی شود ، نه اینکه خودم، خودم را ارزیابی کنم.»

 

دروازه بان رئال در حالی این صحبت ها را برزبان آورده که رونالدو،هم تیمی پرتغالی اش در صحبت هایی باهمین مجله فرانسوی اعلام کرده بود که اگر قوانین اجازه می داد، برای توپ طلا به خودش رای می داد.کریس دراین باره گفته بود:« اگر می شد، به خودم رای می دادم. فکر می کنم که تمام بازیکنان دیگر هم همین کار رامی کردند.»

کاسیاس در ادامه به این نکته اشاره کرده که تمایل زیادی دارد تا توپ طلا را مال خود کند و البته یادآوری کرده که می داند که دروازه بانان شانس زیادی برای فتح این جایزه ندارند:« بازیکنان  داخل زمین بیشتر می دوند و موردتوجه هستند.من گاهی وقتها می پرسم که چرا هیچ وقت ارزشهای یک بازیکن به مهمی و تاثیرگذاری مثل دروازه بان به چشم نمی آید؟ من ازاینکه یک جایزه فردی نبرده ام ناراحت نیستم؛بلکه برای دروازه بانان ناراحتم.ما مثل راننده های فرمولا 1هستیم که هیچ وقت در خط اول یا دوم قرار نمی گیرند؛ ماهمیشه در خط ششم یا هفتم دیده می شویم واین درحالی است که ما تنها فوتبالیست های ضروری و غیرقابل جایگزین دریک تیم هستیم. »

کاسیاس همچنین به این نکته اشاره کرد که درحال حاضر شاهد یک نسل طلایی درفوتبال اسپانیا هستیم:«ما شاهد یک نسل فوق العاده از بازیکنان فوتبال هستیم. من برای توپ طلای امسال اولین رای ام را به نام سرخیو راموس خواهم نوشت.می توانم بگویم که او در هشت سال اخیر بی عیب و نقص ترین فصلش را پشت سرگذاشته.راموس یک مدافع میانی فوق العاده است و در طول رقابتهای پارسال لالیگا و درجریان رقابتهای یورو بی نظیر بود.هرچند که خیلی ها بیشتر آن پنالتی ای که درنیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دست داد را به یاد دارند.»

دروازه بان رئال درمورد دو رای بعدی اش برای توپ طلا گفت:« رای بعدی ام را به کریستیانو می دهم؛ به خاطر گلها وجامهایی که درطول فصل کسب کرده و رای سومم یک اسپانیایی دیگر است؛ شاید چابی ارناندس. رای من یک رای شخصی نیست و یک رای بادرنظر داشتن عملکردها در طول یک سال، اهداف محقق شده است . فقط قرار نیست که به ارزیابی فردی بازیکنان بپردازیم. چون الان دیگر می دانیم که دو بازیکن برتر دنیا چه کسانی هستند.»

کاسیاس درمورد عملکرد فردی و انتقاداتی که از او به گوش می رسد گفت:« گاهی وقتها من کمی ضعیف تر هستم ولی فکر می کنم که من مردم را بدعادت کرده ام و توقعات همیشه از من بیشتر وبیشتر می شود.»

او معتقد است که با وجود 31 سالگی اش، هنوز درانتظار بهبودشرایطش است:« ازنظر فیزیکی کاملا حس می کنم که الان دیگر20 ساله نیستم وباید بیشتر مراقب خودم باشم و بیشتر به باشگاه بدنسازی بروم.وقتی خودم را درتلویزیون می بینم متوجه می شوم که کاسیاس امروز هیچ ربطی به کاسیاس 5 یا 10 سال پیش ندارد.درآن موقع بچه بودم و الان دیگر بچه نیستم. هربار کمتر از قبل عصبی می شوم. باگذشت زمان، بلوغی به دست می آورم که فوق العاده است.»

او در بهش پایانی صحبت هایش درموردمورینیو گفت:« از دو سال پیش و از زمانی که مورینیو روی نیمکت تیم قرار گرفته،رئال بازیابی شده و به آرامش بخش ترین دورانمان درتاریخ رقابت های اروپایی رسیده ایم. قبلا ما در مرحله یک هشتم حذف می شدیم و رئال در صحنه اروپایی چندان مهم نبود. ولی مورینیو تیم ما را به راس قلل موفقیت بازگردانده و ما دوباره به حد و اندازه های بارسا رسیده ایم. حتی سلطه و قدرتنمایی مان در لیگ اسپانیا رانیز به دست آورده ایم.»

 

[ چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:45 ] [ یاسر شایان ]

بدون تردید نمایش شب گذشته رونالدو بی ارتباط با آرا اعلام شده توسط مربیان ، بازیکنان ، روزنامه نگاران و اعضای کمیته فنی فیفا که اکثرا به سود مسی است ، نبوده است.

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

-شب گذشته دیدار دو تیم رئال مادرید و بورسیا دورتموند در شرایطی با تساوی 2-2 به پایان رسید که کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره‌ی پرتغالی تیم رئال مادرید به هیچ‌وجه در حد و اندازه‌های خود نبود و بدون تردید بدترین بازی فصل خود را نمایش گذاشت.

در این دیدار کریستیانو فوق العاده آشفته و عصبانی بود و هیچ‌گاه نتوانست در سطحی که از او انتظار می‌رفت ، ظاهر گردد. او بارها پاس‌های اشتباه صادر کرد ، بارها موقعیت‌های گل را از دست داد و در تمامی صحنه‌ها نیز واکنش‌هائی عصبی و دور از حالت طبیعی داشت.

بطور حتم علت این وضعیت و نمایش رونالدو در دیدار با دورتموند ، آرا اعلام شده در چند روز اخیر توسط مربيان ، بازیکنان ، روزنامه‌نگاران و اعضای کمیته‌ی فنی فیفا بوده است که در نهایت توپ طلا را برای چهارمین بار در دستان لیونل مسی ، رقیب جدی رونالدو برای دریافت این جایزه قرار خواهد داد و این اتفاق به شدت برای رونالدو گران تمام خواهد شد و عذاب‌آور خواهد بود ، آن‌هم برای ستاره‌ای که با جسارت می‌گوید که اگر می‌توانست خود را به عنوان برترین بازیکن معرفی می‌کرد !!!

[ چهار شنبه 17 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:44 ] [ یاسر شایان ]

کمپو می داند که ممکن است این جایزه به کاسیاس نرسد اما کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا را به اندازه سایر نامزدها از جمله مسی و رونالدو شایسته کسب این جایزه می داند.

ivan campo
 

- ایوان کمپو، مدافع سابق رئال مادرید، معتقد است توپ طلای امسال باید به ایکر کاسیاس اهدا شود.

کمپو می داند که ممکن است این جایزه به کاسیاس نرسد اما کاپیتان رئال و تیم ملی اسپانیا را به اندازه سایر نامزدها از جمله مسی و رونالدو شایسته کسب این جایزه می داند.

او در گفتگو با آ. اس گفت:" این یک بحث بیهوده است. کاسیاس به اندازه رائول چند سال قبل، شایسته کسب توپ طلاست. من از گفتن این حرف ها دیگر خسته شده ام. ایکر به اندازه اینیستا یا ژابی آلونسو شایسته توپ طلاست."

کمپو همچنین در مورد کار کردن با کاسیاس در زمان حضورش در رئال صحبت کرد و اعلام کرد که او در همان زمان هم شخصیتی قوی داشت.

"  در 17 سالگی، او هنوز یک پسربچه بود اما  برای بازیکنان باتجربه تیم جوک تعریف می کرد. او اکنون یک نماد است. ما از اینکه او در تیم بود، احساس غرور می کردیم."

[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ] [ 20:30 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید