رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





غیبت کاکا و کوئنترائو در دیدار مقابل والنسیا

کاکا در دیدار ماه گذشته تیمش مقابل رئال سوسیه داد دچار مصدومیت شد و آیتور کارانکا، کمک مربی رئال، تایید کرد که او نمی تواند در دیدار امشب در مستایا حضور داشته باشد

 

 

Kaka Real madrid - Getty
 

- کاکا و فابیو کوئنترائو، دو بازیکن تاثیر گذار این فصل رئال مادرید، نمی توانند تیم شان را در دیدار امشب مقابل والنسیا همراهی کنند.

کاکا در دیدار ماه گذشته تیمش مقابل رئال سوسیه داد دچار مصدومیت شد  و آیتور کارانکا، کمک مربی رئال، تایید کرد که او نمی تواند در دیدار امشب در مستایا حضور داشته باشد.

 کارانکا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" او کاملا بهبود پیدا نکرده و به همین دلیل همراه تیم نخواهد بود. به نظر می رسید وضعیت او خوب باشد اما او قادر به بازی کردن نبود. اگرچه هیچ برخورد یا مصدومیتی نداشت."

کارانکا همچنین اعلام کرد کوئنترائو در دیدار پرتغال- بوسنی در مقدماتی یورو 2012 حضور پیدا کرد، در دیدار امشببه میدان نخواهد رفت.

به این ترتیب، مارسلو که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، این فرصت را خواهد داشت که در سمت چپ خط دفاعی رئال به میدان برود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 آبان 1390برچسب:, ] [ 18:59 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید