رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رونالدو: رئال می تواند قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا شود

ستاره پرتغالی معتقد است که تیمش کیفیت و توانایی لازم برای قهرمانی در معتبرترین لیگ اروپا را داراست

 

 

Cristiano Ronaldo - Real Madrid

- کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید معتقد است که تیمش می تواند در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی برسد

رئال مادرید در حال حاضر و با ارائه یک نمایش تماشایی در دیدارهای مرحله گروهی، با کسب هر 12 امتیاز ممکن از 4 دیدار برگزار شده، صعود به مرحله حذفی را مسجل کرده است.

رونالدو معتقد است که تیمهای زیادی هستند که می توانند به منزله تهدید برای تیمش باشند ولی رئال توانایی قهرمانی در این رقابتها را دارد. آخرین سالی که رئال در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده بود، فصل 2-2001 بود.

رونالدو در صحبتهایی به رکورد گفت:« دراین تیم، انگیزه های زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد. رئال همیشه مدعی فتح این جایزه است ولی ما می دانیم که قهرمانی در این رقابتها کار خیلی سختی است.البته من فکر می کنم که قهرمانی برای ما ممکن است.»

رونالدو ادامه داد:« درمورد حریفانمان باید بگویم که حریفان ما همان حریف های همیشگی است: چلسی، بارسلونا، منچستریونایتد، میلان، اینتر و بایرن مونیخ»

ستاره پرتغالی که از سال 2009 در رئال توپ می زند به تمجید از شرایط کنونی تیمش پرداخته:« این بهترین رئالی است که از زمان آمدن من به این باشگاه دیده ام. ما در مسیر قهرمانی هستیم و باید به این افتخارات دست بیابیم. امیدوارم که بتوانیم به حرکتمان دراین مسیر ادامه دهیم تا در پایان بتوانیم به کارهایی که انجام دادیم، افتخار کنیم.می دانم که هواداران از عملکرد تیم ما تا به اینجای کار راضی هستند و این مهمترین چیز برای ماست.»

رونالدو در ادامه صحبتهایش گفت:« ارتباط خوب میان ما و هواداران است.ما خوب بازی می کنیم و تیم در شرایط خوبی است و این بازتاب انرژی و روحیه ای است که هواداران به ما می دهند.»

ستاره پرتغالی یکی از 23 بازیکنی است که نامش را درمیان 23 نامزد نهایی دریافت توپ طلای فیفا در سال 2011 می بیند. رونالدو دراین باره گفت:« من تنها برروی عملکردم در رئال تمرکز کرده ام و کسب این جایزه مرا نگران نکرده است. من می خواهم همچنان به خوب بازی کردنم ادامه دهم.پاس گل بدهم و گلزنی کنم تا بتوانیم به صدرنشینی مان ادامه دهیم.من تمرکزم را روی این موضوع گذاشته ام.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 آبان 1390برچسب:, ] [ 12:55 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید