رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رونالدو : پیروزهای مان به دلیل شایستگی و توانایی های ماست

در این فصل کریستیانو به شدت آماده و شاداب است و شروع خوبی را نیز با تیم رئال مادرید در لالیگا داشته است

 

 

Cristiano Ronaldo - Real Madrid
 

- کریستیانو رونالدو ، مهاجم پرتغالی تیم رئال مادرید ، بعد از درخشش در تیم ملی پرتغال با روحیه مضاعف به مصاحبه در مورد تیم ملی پرتغال پرداخت . این درحالی است که تیم ملی پرتغال می بایست از تاریخ 2 دسامبر سال 2012 ، رقابت های خود را در لهستان و اوکراین با دیگر تیم های اروپایی آغاز خواهد کرد . در این مصاحبه رونالدو با صراحت بیان کرد که علاقه بسیاری برای رویارویی با تیم ملی اسپانیا دارد ، اما مهم پیروزی پرتغال است و این امر بر تمامی موارد ارجح است .

آقای گل فصل قبل لالیگا ، در جشنی که شرکت نایک برای ارائه لباس جدید تیم ملی پرتغال برگزار کرده بود ، شرکت کرد و در مصاحبه ای در مورد رقابت تیم رئال مادرید و بارسلونا این چنین گفت : اگر پیروز می شویم به دلیل شایستگی ها و توانایی هایی است که داریم . تیم رئال آنقدر قوی است که در این فصل در سه جبهه با قدرت می جنگد و تا به حال در هرسه موفق و قدرتمند ظاهر شده است . تیم ما در لالیگا سه امتیاز از بارسلونا پیش است و در صدر قرار دارد و این امر برای ما یک انگیزه مضاعف ایجاد می کند .


زمانیکه از رونالدو در باری رویارویی مجدد رئال و بارسا پرسیده شد او این چنین پاسخ داد : ما فقط بر روی بارسا تمرکز نمی کنیم ، چون فلسفه رئال طوری است که به انتقام فکر نمی کند . ما باید در تمامی بازی ها به فکر پیروزی باشیم ، تا در نهایت قهرمانی را از آن خود کنیم .

رونالدو در مورد پیروزی برابر بوسنی گفت : بوسنی تیم خوب و بزرگی بود ، اما ما در بازی برگشت چیزی برای از دست دادن نداشتیم برای همین تمام توانایی های خود را به نمایش گذاشتیم و تیم بوسنی نیز در نهایت در برابر این همه فشار تسلیم شد و بازی را واگذار کرد . به هر حال از اینکه در رقابت های یورو 2012 حضور داریم ، بسیار خوشحال و شگفت زده هستم .

در این فصل کریستیانو به شدت آماده و شاداب است و شروع خوبی را نیز با تیم رئال مادرید در لالیگا داشته است . بر همین اساس زمانیکه از او در این باره پرسیده شد او با تایید این مطلب گفت : بی شک من یکی از بهترین فصل های خود را سپری می کنم و به شدت در اوج آمادگی قرار دارم و قصد دارم پیروزی های فصل قبل خود در رئال مادرید را بار دیگر تکرار کنم . اما در نهایت مهم تیم و پیروزی تیم است . رئال این فصل مدعی سه عنوان قهرمانی است و من تمام تلاشم را می کنم تا با درخشش های خود تیم را در آستانه پیروزی قرار دهم .

ما بازی سختی را در مستایا مقابل والنسیا پیش روی خواهیم داشت . با وجود آنکه ما در فصل قبل شش گل را به این تیم زدیم ، اما والنسیا این فصل به شدت قوی شده است و شمار امتیازهای آن ها نیز گواهی بر این مدعاست . بی شک والنسیا از رئال برای کسب این سه امتیاز با انگیزه تر ظاهر خواهد شد .

این مهاجم 26 ساله که نامزد توپ طلای فیفا در سال 2011 نیز می باشد و رقابت سختی با مسی برای کسب این عنوان دارد ، از نگرانی خود در این مورد گفت و با قاطعیت اعلام کرد که شایستگی کسب این عنوان را دارد .

رونالدو در پایان در مورد بازگشت نوری شاهین به تمرینات رئال گفت : برای شاهین آرزوی موفقیت دارم ، او بازیکن توانمند و بزرگی است که امیدوارم بتواند در موفقیت های رئال سهیم باشد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 27 آبان 1390برچسب:, ] [ 11:18 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید