رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سرخیو راموس: این افتخار بزرگی است که مرا با بکن باوئر مقایسه می کنند

می خواهم تمام جامها را کسب کنیم ولی اولویت اول برای من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست

 

 

Sergio Ramos - Spain (PA)

- سرخیو راموس در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه مارکا به بررسی شرایط کنونی تیمش پرداخته است. ستاره جوان باشگاه مادریدی در این گفت و گو از بارسلونا هم صحبت کرده

روزنامه مارکا گزیده ای از صحبتهای راموس را روی وب سایت این روزنامه قرار داده. راموس درمورد بارسلونا گفته:« قرار نیست در طول تمام فصل همیشه مقابل بارسلونا بازی کنیم و نباید دائما به مقایسه دو تیم پرداخت؛ هر یک از دو تیم رئال و بارسا نهایت تلاششان را به کار می گیرند تا بهترین بازی ممکن را به نمایش بگذارند و در پایان فصل باید ببینیم که چه خواهد شد.»

مدافع جوان رئال در ادامه صحبتهایش گفت:« می خواهم که هم درلالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسیم ولی اگر قرار باشد تا یکی از این دو جام را انتخاب کنم، انتخاب من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.»

این روزها در اسپانیا، راموس را با بکن باوئر مقایسه کرده و او را قیصر فوتبال اسپانیا می نامند. راموس در این باره گفته:« برای من افتخار بزرگی است که نام  من را در کنار نام بکن باوئر می آورند. از نظر من بکن باوئر یکی از بهترین بازیکنان تاریخ دنیای فوتبال است. به عنوان یک مدافع میانی او نام خود را در تاریخ ثبت کرده و یکی از الگوهای فوتبالی من است.»

راموس ادامه داد:« این روزها درپست دفاع میانی واقعا احساس راحتی می کنم. از نظر شرایط فیزیکی هم اوضاع خیلی خوبی دارم.  یعنی از نظر شرایط فیزیکی و روحی در روزهای خوبی هستم. در داخل و خارج از زمین چمن به بلوغ زیادی دست یافته ام.»

او درمورد نتایج اخیر تیم ملی اسپانیا گفت:« این تیم اگر به اینجا رسیده به خاطر فروتنی اش است. بازیکنان تیم ملی اسپانیا می دانند که باید به تمام حریفان احترام گذاشت و می دانیم که در شرایطی تاریخی هستیم تا به موفقیتی دست بیایم که هیچ تیمی تاکنون به آن دست نیافته: قهرمانی در یورو، جام جهانی و مجددا قهرمانی دیگری در یورو. اگر اسپانیا مغلوب تیمی شود، به این دلیل است که تیم حریف تیم بهتری بوده.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:58 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید