رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گزارش روز : آینده مبهم نیمکت رئال در فصل بعد / مورینیو رئال را همچون اینتر و پورتو ترک خواهد کرد ؟

خوزه مورینیو ، سرمربی پرتغالی تیم رئال مادرید ، با قاطعیت اعلام کرد که همچنان برای فصل آینده هیچ گونه تصمیمی نگرفته است

 

 

Jose Mourinho - Real Madrid
 

خوزه مورینیو ، سرمربی پرتغالی تیم رئال مادرید ، با قاطعیت اعلام کرد که همچنان برای فصل آینده هیچ گونه تصمیمی نگرفته است جز گزینش برنامه های بهتر و دقیق تر برای تقویت روند روبه رشد تیم رئال ماردرید .

فلورنتینو پرس ، مدیر رئال ، که بارها نگرانی خود را مبنی بر از دست دادن مورینیو اعلام کرده است ، منتظر اشاره ای کوچک از سرمربی تیمش است که ماندن خود در این تیم را تضمین نماید . برهمین اساس پرس نیز اعلام کرده است مورینیو در برنابئو شرایط خوبی دارد و از وضعیت کاملا راضی است و دلیلی برای جدایی در تابستان ندارد . او همچنان قدرتمندانه به دنبال پیشرفت تیم است و برای تابستان آینده نیز برنامه های ویژه دارد .

خوزه آنخل سانچز ، مدیر روابط عمومی باشگاه رئال مادرید ، در مورد آینده مورینیو در تیم رئال مادرید این چنین گفت : مورینیو و پرس چند روز گذشته جلسات محرمانه ای را با یکدیگر برگذار کرده اند ، که به نظر می رسد مورینیو قصد جدایی از رئال را ندارد . او در یک سال گذشته کنترل کلیه امور در باشگاه را در اختیار گرفته است و کاملا بر شرایط مسلط شده است . از طرف دیگر پرس به شدت از وی حمایت می کند و تمامی موانع را از سد مورینیو بر می دارد ، بنابراین مورینیو دلیلی برای جدایی از رئال نمی بیند .

حمایت پرس از مورینیو تا حدی بود که والدانو که با مورینیو به مشکل برخورد از تیم اخراج گردید ، بنابراین مورینیو که در تیم رئال قدرت بسیار زیادی یافته است ، این تیم را در حال حاضر رها نخواهد کرد .

سانچز در ادامه گفت : مورینیو حتی برنامه های دراز مدت خود را نیز ارائه کرده است . یکی از برنامه های مورینیو جذب بازیکنان موثر در نقل و انتقالات زمستانی است . تیم رئال در چند هفته اخیر مصدومان زیادی را داشته است که اوضاع نا مساعدی را برای بازگشت به تیم دارند ، از همین رو مورینیو به شدت احساس می کند که تیم خود را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تقویت نماید .

مورینیو و پرس در نظر دارند در تابستان سه انتقال بزرگ را قطعی سازند و دیگر بازیکنان را بر حسب نیاز و با توجه به بازیکنانی که از این تیم جدا می شوند ، را خریداری نمایند .

یکی دیگر از تصمیم های مورینیو و پرس قرار دادن کاکا و هیگواین در لیست فروش است ، آن ها قصد دارند با درآمد حاصل از فروش این دو بازیکن بزرگ و مطرح خود ، ستاره برزیلی سانتوس یعنی نیمار را به خدمت بگیرند که یکی از سه انتقال بزرگ آن ها محسوب می شود .

البته در این بین مورینیو با تصمیمی عجیب از سوی فلورنتینو پرس مواجه شده است ، پرس قصد دارد تا وین رونی ستاره شیاطین سرخ و فرناندو یورنته اسپانیایی را نیز به خدمت بگیرد . البته در مورد هردو این ستاره ها مشکلات فراوانی وجود دارد .

با این حال ماندن یا نماندن مورینیو بسیار به نتایج این فصل رئال مادرید وابسته است ، درصورت قهرمانی رئال در رقابت های این فصل لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ، او پروژه خود را در رئال رو به پایان خواهد دید و به دنبال چالش جدیدی خواهد رفت . در واقع این خصیصه خاص آقای خاص است .

با این حال مورینیو پیشنهاد های اغواکننده ای از سوی پاریسن ژرمن و آنژی ماخاچ قلعه دارد . آنژی متعهد شده است که در هر فصل سی میلیون یورو را به مورینیو پرداخت خواهد کرد . البته آنچه مسلم است آنژی و لیگ روسیه در حدی است نیستند که مورینیو در آن ها حضور یابد . با این حال نباید از این امر غافل شویم که با وجود تیمی همچون بارسلونا تکمیل پروژه مورینیو در این فصل کمی سخت به نظر می رسد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, ] [ 20:1 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید