رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بازگشت کاکا و مارسلو به تمرینات ، تداوم مصدومیت کاروالیو

دو بازیکن برزیلی تیم رئال نیز که در ورزشگاه آنوئتا مقابل رئال سوسیداد مصدوم شده بودند ، تمرینات انفرادی خود را آغاز کردند

 

 

Kaka, Pepe (Real Madrid)

-  طبق آخرین اخباری که از کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید منتشرشده است ، کاروالیو همچنان نمی تواند ریکاوری را آغاز کند و باید مدت نامعلوم دیگری را دو از تمرینات سپری نماید .

کاکا و مارسلو ، دو بازیکن برزیلی تیم رئال نیز که در ورزشگاه آنوئتا مقابل رئال سوسیداد مصدوم شده بودند ، تمرینات انفرادی خود را آغاز کردند ، این خبر تا حدی هواداران پرشمار رئال مادرید را از نگرانی خارج خواهد کرد .

خوزه مورینیو که تمرینات تیمش را برای رویارویی با والنسیا آغاز کرده است . این درحالی است که فقط 5 نفر از ترکیب اصلی خود را در تمرینات در اختیار دارد . دیگر بازیکنان یا در اختیار تیم های ملی می باشند و یا اینکه در بند مصدومیت هستند .


کاروالیو ، مدافع مرکزی تیم رئال مادرید ، به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر 44 روز دور از تمرینات رئال سپری کرده است و زمان بازگشت او به تمرینات نا مشخص است و همچنان باید به دور از تمرینات در استراحت کامل باشد .

پزشکان تیم رئال مادرید حضور کاکا و مارسلو را در بازی مقابل والنسیا منتفی دانسته اند و طبق دستور آن ها تمرینات انفرادی این دو بازیکن بر روی زمین چمن والدبباس به تازگی آغاز شده است و این دو بعد از 15 روز بار دیگر پا به توپ خواهند شد .

تیم رئال مادرید که اکنون با سه امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است ، بامداد روز یک شنبه هفته آینده در ورزشگاه مستایا به مصاف تیم رده سومی والنسیا خواهد رفت ، که بی شک مهمرین بازی هفته دوازدهم لالیگا خواهد بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 23 آبان 1390برچسب:, ] [ 22:21 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید