رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







 

مسی و رونالدو در صدر بهترین گلزنان لالیگا

در پایان هفته نهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی باشگاه‌های اسپانیا لالیگا، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به همراه کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید در صدر جدول برترین گلزنان این جام قرار گرفتند.


 

    پس از مسی و کریستیانو رونالدو که هریک با ده گل زده در صدر این جدول قرار دارند، ایگوآین مهاجم رئال مادرید با نُه گل زده در رده دوم این جدول جای گرفته است. فالکائو از اتلتیکو مادرید، سولدادو از والنسیا نیز شش گله و در رده سوم جدول گلزنان برتر لالیگا هستند.

خوانلو از لوانته با پنج گل زده در رده بعدی این جدول جای گرفته است. آگیرتکس Agirretxe از سوسیه داد، کازورلا از مالاگا، فابرگاس از بارسلونا، تومر حمد از مایورکا ، میکو از ختافه و رائول گارسیا از اوساسونا نیز هر یک با چهار گل زده در جایگاه پنجم این جدول قرار گرفته‌اند.

بارال از خیخون ، کریم بنزما از رئال مادرید، آرونا کانه از لوانته ، فرناندو لورنته از اتلتیکو بیلبائو، لوئیس گارسیا از ساراگوسا ،میچو از رایو والکانو، نگردو از سویا ،سرخیو گارسیا از اسپانیول ، روسی از ویارئال ، ویا و  ژاوی از بارسلونا نیز بازیکنان سه گله این رقابتها هستند.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 16:9 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید