رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خاویر کلمنته: ازتماشای بازیهای رئال بیشتر از بارسا لذت می برم

مربی سابق تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که ترجیح می دهد تا برای تماشای فوتبال به برنابئو برود تا به نوکمپ

 

 

Javier Clemente

 

- خاویر کلمنته سرمربی سابقب تیم ملی اسپانیا در گفت و گو با برنامه «دیرکتو مارکا»ی رادیو مارکا به آنالیز شرایط کنونی فوتبال اسپانیا پرداخت

او که برای مدتی هدایت تیم اتلتیک بیلبائو را در دست داشت، این هفته شاهد تساوی شاگردان سابقش مقابل بارسا بود و اکنون در آنالیز عملکرد اتلتیک بیلبائو گفته:« بیه لسا، مربی اتلتیک بیلبائو به نظر من مربی خوبی است و به او احترام می گذارم. من به تمامی مربیان احترام می گذارم، چه خوب باشند و چه بد. البته اتلتیک چه با حضور مارسلو بیه لسا و  چه در نبود او قهرمن لالیگا نخواهد شد.»


سرمربی سابق اتلتیک بیلبائو ادمه داد:«الان و با تساوی بیلبائو مقابل بارسلونا باید ببینیم کسانی که در اولین ماه کاری بیه لسا حرف از اخراج او می زدند، چه می گویند.»

کلمنته که در حال حاضر سرمربی تیم ملی کامرون است در صحبتهایی اعلام کرد که قاره آفریقا قاره ای کاملا ناشناخته برای او بوده است و دراین باره گفت:« هیچ ایده ای نداشتم که آفریقا چه جور جایی است. کامرونی ها بازیکنان بزرگی دارند ولی هیچ وقت نمی توانند از اسپانیا پیشی بگیرند.»

کلمنته در ادامه صحبتهایش به بررسی اوضاع بخش بالایی جدول لالیگا که در اختیار رئال و بارساست پرداخت و گفت:« امسال رئالی ها بهتر شده اند و شاگردان گواردیولا در همان مسیر قبلی شان حرکت می کنند. غلبه بر آبی اناری ها کار خیلی سختی است چون آنها بخش عمده ای از زمان بازی توپ را در اختیار دارند.»

سرمربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا درمورد قهرمان این فصل لالیگا گفت:« سرنوشت قهرمان این فصل لالیگا را دیدارهای رودرروی رئال و بارسا تعیین می کند.اگر رئال نتواند توپ را از چنگ بارسلونایی ها در بیاورد، باید به چنگ و دندان متوسل شود.»

او در بخش پایانی صحبتهایش در پاسخ به این سوال که سبک بازی رئال را ترجیح می دهد و یا بارسا را گفت:« من ترجیح می دهم که برای تماشای یک مسابقه فوتبال به برنابئو بروم تا به نوکمپ.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:8 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید