رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گزارش روز: رونالدوی پرتغالی، به رونالدوی برزیلی رسید

ستاره پرتغالی با به ثمر رساندن 104 گل با پیراهن رئال، با رکورد ستاره برزیلی این تیم برابری کرد

 

 

Liga BBVA: Cristiano Ronaldo (Real Madrid)
 

 

- دوازدهمین هت تریک کریستیانو رونالدو برای این ستاره پرتغالی، یک جایزه و عنوان ویژه دیگر را هم به همراه داشت. کریس با سه گلی که وارد دروازه اوساسونا نمود تعداد گلهایش با پیراهن تیم مادریدی را به 104 گل در 106 بازی رساند و با رکورد گلزنی رونالدوی برزیلی در بازیهای رسمی برای رئال برابری کرد.

با اندکی بیش از دو فصل حضور در رختکن رئال، رونالدوی پرتغالی اکنون نامش را در میان 13 گلزن برتر تاریخ باشگاه مادریدی می بیند. قربانیان بعدی ای که کریس انتظار پشت سرگذاشتن رکورد آنها را می کشد، پائینیو و خوانیتو هستند که هر یک 121 گل با پیراهن رئال به ثمر رسانده اند.

این مهاجم پرتغالی در دو دیدار اخیر رئال، 5 گل به ثمر رسانده که تعداد گلهایش در تمامی تورنمنتها در رقابتهای این فصل برای رئال را به عدد 17 رساند.

در تمامی بازیهای رئال دراین فصل ایگواین 11 گل برای رئال به ثمر رسانده و بنزما 9 بار برای این تیم گلزنی کرده تا این سه ستاره روی هم 37 بار برای رئال به گل رسیده باشند.

کریس رونالدو در 11 هفته ابتدایی لالیگا، با 13 گل برترین گلزن کهکشانی ها در رقابتهای این فصل است. این درحالی است که او فصل گذشته و در 11 هفته ابتدایی یازده گل زده بود و در سال اول حضورش در این برهه زمانی تنها 5 گل را به نام خودش ثبت کرده بود

با این 104 گل  ، ستاره پرتغالی رئال، از نظر تعداد گل، با گلهایی که رونالدوی برزیلی در بازیهای رسمی برای رئال به ثمر رسانده برابری کرد که این افتخار بزرگی برای کریس به حساب می آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ 17:6 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید