رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اوزیل: بازی کردن در رئال مثل بازی کردن در تیم ملی آلمان است

ستاره ترک تبار رئال از بودن در این تیم و حمایت هم تیمی هایش اظهار رضایت کرد

 

 

Mesut Özil, Real Madrid
 

- مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال، بعد از پیروزی مقابل والنسیا در اننظار دیدار مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان است.

رئالی ها شب گذشته در دیدار جنجالی و پربرخورد موفق شدند 3-2 والنسیا را شکست دهند.

رئالی ها در دیدار رفت به سختی و با نتیجه 1-0 حریف کروات را شکست دادند اما اوزیل معتقد است این بار کار ساده تری در پیش دارند، هرچند تیم حریف را دیت کم نمی گیرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" آنها تیم مبارزه جویی هستند و با تمام وجود بازی می کنند. آنها شانسی در لیگ قهرمانان حضور پیدا نکرده اند.

آنها در دیدار رفت مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند اما ما این بار در خانه بازی می کنیم، جایی که ما قوی تر هستیم. هدف ما پیروزی در این دیدار است.

ما تنها باید بازی خودمان را انجام بدهیم و اگر بتوانیم این کار را بکنیم، به سه امتیاز دست پیدا خواهیم کرد. ما در برنابئو حمایت هواداران مان را پشت سرمان داریم . هواداران ما فوق العاده هستند. آنها در تمام 20 دقیقه ما را تشویق می کنند. ما این فصل در همه دیدارهای خانگی مان پیروز شدیم. ما در دیدارهای خانگی با قدرت کامل بازی می کنیم.

ما مثل یک خانواده هستیم. این احساس فوق العاده ای است و باعث خوشحالی ماست زیرا به ما اعتماد به نفس می دهد و موفقیت هم به دنبال خواهد داشت. من حمایت تیم را کاملا احساس می کنم.

من اینجا همان طور بازی می کنم که در تیم ملی آلمان بازی می کنم و به همین دلیل اینجا خیلی راحت هستم و واقعا از بازی کردن لذت می برم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:, ] [ 19:14 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید