رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گزارش ویژه : ایکر کاسیاس برترین دروازه بان تاریخ اسپانیا در نظر سنجی مارکا

کاسیاس در بازی مقابل کاستاریکا ، به رکوردی دست خواهد یافت که شاید سال های سال ، هیچ کدام از بازیکنان اسپانیا نتوانند به آن نزدیک شوند .

 

 

Iker Casillas, Real Madrid (Getty Images)

-ایکر کاسیاس طبق نظرسنجی که از کاربران سایت مارکا به عمل آمد ، با قاطعیت به عنوان برترین دروازه بان تاریخ اسپانیا معرفی شد . در این نظرسنجی کاسیاس با کسب %67.4 در مکان نخست قرار گرفت و بعد از آن ویکتور والدس با %12.4 ، لوئیس میگل آرکونادا با %7.8 ، خوسه آنخل ایریبار با %6.7 ، زامورا با %2.8 ، سوبی سارتا با %1.4 و آنتونیو رامالتس با %1.3 در مکان های بعدی قرار گرفتند .

این درحالی است که ایکر کاسیاس در بازی مقابل انگلیس توانست از حیث تعداد بازی های ملی با رکورد آندونی سوبی سارتا برابری کند .

بعد از انجام این نظرسنجی بسیاری از ستاره های تیم ملی اسپانیا از کاسیاس تمجید کردند و آن ها نیز تاکید کردند که کاسیاس بهترین دروازه بان تاریخ اسپانیا است . چابی ارناندس ، ستاره تیم بارسلونا نیز در ستایش کاسیاس این چنین گفت : «ایکر دروازه بان بزرگی است ، که اسپانیا به داشتن این چنین بازیکنی به خود می بالد . تیم ملی به او بسیار مدیون است ، زیرا او بارها یک تنه تیم را از شکست نجات داده است و زمینه ساز پیروزی تیم شده است . او نمونه یک بازیکن تمام عیار است که نمونه آن را کمتر می توان در دنیای فوتبال مدرن امروز پیدا کرد . به واقع او در تمام بازی های نقشی فراتر از یک کاپیتان دارد و این امر باعث شده است که انسانی برجسته باشد ، انسانی فراتر از یک ستاره» .  

[foto de la noticia]

کاسیاس در بازی مقابل کاستاریکا ، به رکوردی دست خواهد یافت که شاید سال های سال ، هیچ کدام از بازیکنان اسپانیا نتوانند به آن نزدیک شوند . ایکر در این بازی رکوردار بازی ملی در تیم ملی اسپانیا خواهد شد .

کاسیاس در فاصله یازده سال از اولین بازی ملی خود که در گوتنبرگ سوئیس انجام داد ، توانست به این رکورد ملی دست یابد . او همچنین در بین دروازه بان های بالا ، این افتخار را داشته که هم فاتح جام جهانی باشد و هم فاتح جام ملت های اروپا .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 آبان 1390برچسب:, ] [ 21:59 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید