رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید بازیکنی است که بیشترین خطاها در رقابتهای لالیگا روی او انجام می شود. ستاره پرتغالی رئال مادرید در 5 دیداری که تا قبل از بازی امروز تیمش مقابل اسپانیول برگزار کرده، شاهد آن بوده که 15 خطا رویش انجام شده که از این نظر تعداد خطاهایی که روی او انجام شده، با خطاهایی که روی مونیائین و خاوی مارتینس انجام شده برابر است.

ولی به طور میانگین هر 28 دقیقه یک بار روی رونالدو خطا می شود ولی مونیائین، بازیکن اتلیتک بیلبائو هر29 دقیقه یک بار با خطا متوقف شده و خاوی مارتینس دیگر بازیکن این تیم هر 31 دقیقه یکبار

درحالی که در این 5 دیدار برگزار شده، 15 خطا روی رونالدو انجام شده، مسی کمتر از اینها با خطا متوقف شده و ستاره آرژانتینی در این 5 بازی تنها 7 بار با خطای بازیکنان حریف متوقف شده (تقریبا هر 55 دقیقه یکبار) و در پنجاه و ششمین رده  این جدول قرار دارد. در جمع بیست بازیکنی که بیشترین خطاها برروی آنها انجام شده، نام دی ماریا را با 11 خطا که رویش انجام شده می بینیم و ژابی آلونسو و مارسو هم تاکنون ده بار با خطا متوقف شده اند؛ دقیقا مثل دانی الوس و سسک فابرگاس

طبق گزارش منتشره در روزنامه امروز آ.اس بیشترین خطاها برروی رونالدو در جریان دیدار تیمش مقابل ساراگوسا مرتکب شده است. در این بازی که با هت تریک رونالدو همراه بود، داور 4 بار خطای بازیکنان ساراگوسا روی رونالدو را سوت زد. و سالمترین تیم در مصاف با رونالدو رایو وایه کانو بوده که بازیکنان این تیم تنها 2 بار روی رونالدو خطا کردند.

در بازی های رئال مقابل ختافه، راسینگ و لوانته، در هر بازی سه بار رونالدو با خطا متوقف شد. goal.com

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:43 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید